Thursday 17 February 2011

Cupcake pertunangan

Tempahan yang dibuat oleh seorang pelanggan yang bekerja di Putrajaya tetapi hometown di sini. Call order yang dibuat beberapa bulan sebelum akhirnya telah siap dengan cantiknya bertemakan padanan merah putih. Fondant yang sesuai dibawa untuk hantaran jauh kerana tidak akan cair dan mencacatkan decoratingnya sama sekali.

Untuk pengetahuan semua. Kami di Comel homemade cupcake akan bertanya maklum-balas selepas pelanggan menerima tempahan dari segi rasa dan kualiti. Ia bertujuan untuk memaksimumkan kepuasan hati pelanggan kerana mereka yang membayar untuk setiap biji kek. Ia juga bertujuan untuk kami memperbaiki segala kelemahan. Disamping meningkatkan kualiti kek dari segi rasa, decoration dan harga. Maka di sini kami mengutamakan hubungan dengan pelanggan. Kiranya ada 2 way communication yang baik la..hehe.

*** Jika bukan sebagai pelanggan pun kita dalam Islam sememangnya dianjurkan berbaik-baik sesama kita. Kurangkan kontroversi. Tingkatkan kualiti dan pubsliti comel homemade cupcake :) ***

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...